Menu
Szukaj
Koszyk
Pytania i odpowiedzi

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli jednak nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do nas na adres queen.baby@wp.pl

W prawym dolnym rogu strony znajdziesz także ikonkę Chat, gdzie rozmawiamy z Wami w godzinach pracy.

 

Pytania ogólne

Płatność nie powiodła się. Co teraz?

Jeżeli próba płatności kartą, blikiem lub szybkim przelewem nie powiodła się prosimy złóż ponowne zamówienie i ponownie spróbuj je opłacić, lub skorzystaj z tradycyjnego przelewu. Dane do przelewu znajdziesz w zakładce Płatność i dostawa.

Jak można zapłacić za zamówienie?

W naszym sklepie można zapłacić przelewem tradycyjnym, szybkim przelewem, kartą płatniczą oraz BLIKIEM, dla przelewów zagranicznych udostępniamy również płatność poprzez PayPal.

Czy wysyłacie za pobraniem?

Na naszej stronie nie udostępniamy płatności za pobraniem ponieważ sprzedajemy również produkty personalizowane. Jeżeli chcesz aby wysyłka Twojego zamówienia była za pobraniem skontaktuj się z nami poprzez mail, chat, Facebook, instagram, telefon :)

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Zgodnie z regulaminem sklepu możesz zwrócić produkt bez podania przyczyny po uzupełnieniu formularza zwrotu w ciągu 14 dni od daty zakupu. Produkty personalizowane nie podlegają zwrotom.  Więcej informacji w zakładce Zwroty.

Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Bardzo nam przykro, niestety nie prowadzimy usługi wymian produktów. Jeżeli dany produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać jego zwrotu bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zakupu oraz ponownie dokonać zakupu produktu prawidłowego. 

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Po dokonaniu płatności na Twój adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia. Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem status zamówienia jest także widoczny na Twoim koncie klienta w zakładce: Zamówienia. Po wysłaniu produktów otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki kurierskiej. Status zamówienia będzie także widoczny na Twoim koncie klienta.

Czy mogę anulować zamówienie?

Możesz anulować zamówienie jeżeli nie jest jeszcze wysłane. Jeżeli chcesz anulować zamówienie personalizowane to prosimy o kontakt pod numerem telefonu 505 877 076, musimy sprawdzić czy produkt nie jest już w realizacji. Imiennego zamówienia które jest w realizacji nie możesz anulować.

Czy mogę odebrać moje zamówienie osobiście?

Niestety nie, nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej.

Czy mogę zmienić adres do wysyłki zamówienia?

Jeżeli paczka nie jest jeszcze wysłana, to możesz zmienić jej adres. Prosimy o kontakt mail queen.baby@wp.pl

 

Pytania dotyczące produktów Queen Baby

 

 Czy cekinowe skrzydła można prać? nie odpadną?

Przykładamy ogromną uwagę do produktów jakie szyjemy, aby ich jakość zawsze była na wysokim poziomie. Skrzydła są przyklejone przez maszynę do tego przeznaczoną. Dodatkowo nasze krawcowe przyszywają skrzydła, dzięki czemu mamy pewność że nie odpadną. Możesz śmiało prać akcesoria zgodnie z oznaczeniem na metce. Pamiętaj, produkty Queen Baby objęte są gwarancją. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Pomoc-zwroty i reklamacje.

Czy produkty z naklejonym imieniem można prać?

Imienne produkty które szyjemy można prać w pralce. Przy produktach imiennych, gdzie imię jest naklejone należy przestrzegać zasady- unikamy prania w proszku, gdzie działa on ścierająco, polecamy użyć płynu do prania, temperatura max 30 stopni.

Czy futro w śpiworku jest odpinane?

Tak, futerka w śpiworkach są odpinane na zamek. Możesz je odpiąć w gondoli lub podczas prania śpiworka.

Czy futro w rękawiczkach jest odpinane?

Nie, futro w rękawicy nie można odpiąć.

Czy futerko w śpiworku jest naturalne?

Nie, futerko jest sztuczne, choć wygląda na naturalne. Używamy grubych, mięsistych futer. Jest to sztuczny jenot w odcieniach beżu lub sztuczny królik w odcieniach szarości.

Jaki rozmiar poduszki w kształcie skrzydeł wybrać dla niemowlaka?

Dla dziecka, gdzie poduszka w kształcie skrzydeł ma być pierwszą poduszką polecamy rozmiar M bez wypełnienia (poduszka płaska). Ma ona wszytą w środku antyalergiczną włókninę o grubości około 4 cm. Poduszka z wypełnieniem nie nadaje się dla niemowlaka do leżenia, można ją traktować jako ozdobę do pokoju.

Czy poduszka w kształcie skrzydeł w rozmiarze XL będzie odpowiednia dla 5 latka?

Poduszka skrzydła w Rozmiarze XL nie ma określonego wieku co do użytkowania. Na tej poduszce śpią dzieci, nastolatki, osoby dorosłe. Poduszka jest duża, wypełniona i bardzo wygodna :)

Czy torba do wózka ma kieszenie? Czy ma uchwyty aby zaczepić ją na wózek?

Nasze torby do wózka mają dwie kieszenie na zewnątrz torebki. W środku znajduje się kieszeń na zamek oraz druga większa, otwarta kieszeń gdzie swobodnie schowasz np. pampersy i chusteczki. Torba wyposażona jest w pasek nośny. Torba posiada dwa osobne uchwyty do przyczepienia jej na ramie wózka. Uchwyty i pasek są w zestawie z torbą.  

 Czy śpiworek pasuje do wózka Cybex Priam 4.0 lub innego modelu marki Cybex?

Tak, każdy nasz śpiworek pasuje do wózka Cybex, ponieważ z tyłu śpiworka ma podłużne otwory na pasy.

Potrzebuje personalizowany produkt szybciej niż w czasie podanych 10 dni roboczych, co robić?

Jeżeli potrzebujesz produkt np. na prezent skontaktuj się z nami przed zakupem, ustalimy najszybszy termin wysyłki i podejmiesz decyzję o zakupie.

Czy produkty szyte są w Polce?

Wszystkie nasze produkty szyjemy sami w Polsce, dzięki temu mamy pewność że są wysokiej jakości.